Tälle sivulle olemme koonneet yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia. Jos vastausta kysymyksiisi ei löydy täältä, niin voit aina olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai puhelimitse.

TILAAMINEN

Onko tilaukseni tullut perille?
Ostotapahtuman jälkeen saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostilla. Jos et saanut tilausvahvistusta automaattisesti (ja tarkistit myös roskapostikansion), niin ota meihin yhteyttä. Tarkistetaan tilauksesi tila. 

Toimitusvahvistus lähetetään sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. Rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksensa tilan ”omat tilaukset” kohdassa kirjauduttuaan verkkokauppaan.

TOIMITUKSET

Mikä on tilausten toimitusaika?

Pakettien normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää valittuun noutopisteeseen. Arkisin ennen klo 14 tulleet tilaukset lähetetään vielä saman päivän aikana (mikäli tilauksen tuotetta/tuotteita on varastossa).

Saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.
Saat paketin saapumisilmoituksen Postilta tai Matkahuollolta tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Mitkä ovat toimituskulut? 

Toimitukset Suomeen ovat alkaen 4,90 euroa per tilaus. Yli 99 euron tilauksiin on ilmainen toimitus Postin tai Matkahuollon noutopisteisiin / pakettiautomaatteihin. Yli 300 euron tilauksiin tulee ilmainen kotiinkuljetus.

Ulkomailla tilauskustannukset ovat alkaen 9,90 per tilaus. Täältä löytyy tarkemmat tiedot ulkomaiden toimituskuluista.

TUOTTEIDEN VAIHTO JA PALAUTUS

Miten vaihdan tai palautan tuotteen?

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusaika. Kannustamme ekologiseen elämäntapaan myös verkkokaupassamme ja pyrimme välttämään tuotteiden tarpeettomia edestakaisin lähetyksiä. Tämän vuoksi tuotepalautuksen kustannuksista vastaa asiakas. Rikkoutuneen tai viallisen tuotteen palautuksen kustannuksista vastaa Everyday Design.

Asiakkaan toivotaan ilmoittavan palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@everydaydesign.fi ennen tuotteen palauttamista. Tämä sen vuoksi, että osaamme odottaa lähetystä ja sitä kautta prosessoida palautuvat tuotteet ja rahojen palautuksen mahdollisimman nopeasti.

Asiakas voi halutessaan käyttää meidän Matkahuollon palautustunnusta 9542414. Käyttäessä meidän palautustunnusta vähennämme palautettavasta summasta 7,90 palautusmaksun, joka pohjautuu todellisiin lähetyskuluihin.

Asiakas voi myös palauttaa tuotteen veloituksetta joko käymällä meidän toimipisteessä palauttamassa sen (Holkkitie 6, 00880 Helsinki). Tai maksamalla tuotteen/tuotteen palautuksen suoraan itse esim. Postin tai Matkahuollon kautta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus/Everyday Design, Holkkitie 6, 00880 Helsinki. Muistathan laittaa lähetykseen myös meidän sähköpostin (info(a)everydaydesign.fi ja/tai puhelinnumeron: 050 594 4340.

Tuotepalautuksissa -ja vaihdoissa lähetyskustannuksista vastaa asiakas.

Viallisen tuotteen kohdalla palautuskustannuksista vastaa Everyday Design.

TOIMITUSVIRHEET

Sain väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, mitä teen?

Jos sait väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, ilmoitathan siitä meille heti sen huomattuasi mieluiten sähköpostitse, jotta osaamme korjata asian.

a. Jos paketistasi puuttui tuote, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, kun olet kertonut asiasta meille.

b. Jos sait väärän tuotteen, palautathan sen meille maksuttomana asiakaspalautuksena. Käsittelemme toimitusvirhereklamaatiot mahdollisimman nopeasti.

TUOTEVIRHEET

Tilaamassani tuotteessa ilmeni virhe, mitä teen?

Jos tilaamassasi tuotteessa ilmeni virhe, ilmoitathan siitä meille sähköpostitse tai puhelimitse.

Lähetämme sinulle joko uuden tuotteen, palautamme rahasi ostoksesta tai voit halutessasi pitää viallisen tuotteen ja saada meiltä osittain hyvityksen seuraavaan tilaukseesi.

TUOTTEISIIN LIITTYVÄT KYSYMYKSET

Voiko juuttikassia tai canvaskassia pestä?

Konepesua emme suosittele, sillä kassi rypistyy pesussa ja sisällä oleva laminaatti alkaa hapertua. Kannattaa ennemmin pestä se varovasti käsin. Juuttikassissa sekä canvaskassissa on sisäosa vuorattu ohuella muovilaminaatilla eli sitä voi pyyhkiä puhtaaksi esim. kostealla rätillä. Täältä löytyy ohjeet juuttikassin ja canvaskassin pesemiseen.

Voiko telinettä maalata?

Kyllä voi, mutta pinta pitää ensin käsitellä ja "rikkoa", jotta väri tarttuu ja pysyy siinä. Täältä Raw design -blogista voi lukea, miten HELSINKI -teline muuttui pinkistä kuparinväriseksi.

Onko OULU -tai PORVOO -tuotteita tulossa takaisin myyntiin?

Asiakkaidemme pyynnöstä toimme PORVOO -sarjapöydän takaisin valikoimaamme pienillä muutoksilla. Voit tutustua PORVOO -sarjapöydän uuteen versioon täällä. OULU -pöytä/teline on tällä hetkellä projektimyynnissä ja minimiostoserä on 50 kpl. 

JÄLLEENMYYJÄT

Onko Everyday Designilla jälleenmyyjiä Suomessa?

Everyday Designilla on jälleenmyyjiä eri puolella Suomea.

Täältä löydät listan kivijalka-jälleenmyyjistämme.

Haluaisitko myydä meidän tuotteita omassa kivijalkamyymälässäsi?
Etsimme uusia kivijalkamyymälöitä meidän jälleenmyyjiksi. Mikäli haluaisit meidän tuotteita myyntiin, niin otathan meihin yhteyttä info(a)everydaydesign.fi tai soita 050 594 4340.